- Anoniem21 september 2017 om 22:19
Ik ben vandaag naar Leuven geweest en professor beweert dat de druppels die tijdens de operatie gebruikt zijn verkeerd zijn opgesteld door de verpleegsters, er zat iets anders in dan wat het zou moeten zijn en dat heeft mijn oogzenuw beschadigd en mijn oog blind gemaakt.
Professor heeft alle documenten afgegeven en heeft de documenten bewerkt dat ik na de operatie tijdens de controle niks zag, ook heeft hij een document opgesteld waarbij hij duidelijk vermeld dat het door een fout van hun kant komt omdat de verpleegsters een verkeerd product hebben gestopt in een oogdruppel die voor tijdens de operatie diende.
Net zoals mij zijn er nog andere blind geworden, die vanuit die fles en druppel hebben gekregen.
Professor heeft mij 2 zaken aangeboden, ofwel komt mijn advocaat en de advocaat van het zienenhuis samen en onderhandelen over de schadevergoeding en wordt deze zaak gesloten ofwel kan mijn advocaat hun dagvaarden voor de rechtbank.
Ik heb een bewijs dat door de professor zelf is opgesteld dat het aan hun kant ligt, ze zijn nu op zoek wie die druppels voor de chirurg hebben voorgeschoteld en mij blind hebben gemaakt.
Ik kan niet geloven dat ik door een fout van de verpleegster die de druppels heeft gemaakt blind ben geworden

Ookal heb ik nu 100000% gelijk ik wil mijn linkeroog terug terug terug!!!!!

John (moderator)
21 september 2017 om 22:33Dan dus op naar een advocaat…
ReagerenAnoniem21 september 2017 om 22:35Ik kan niet geloven dat UZ leuven Sint raphael zo iets heeft gedaan godverdomme ik wil gewoon mijn linkeroog terug 🙁
ReagerenAnoniem21 september 2017 om 22:48Ik denk dat ik dit beter met geweld kan oplossen
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 22:57Ook daar krijg je je oog niet mee terug. Daar komt alleen ellende van. Het is heel erg dat het gebeurd is. Ik snap ook best dat heel erg boos bent. Menselijke fouten kunnen worden gemaakt, maar is het natuurlijk wel bitter als het je overkomt. Het is in ieder geval goed dat ze het toegeven.
ReagerenAnoniem21 september 2017 om 23:08Ik ga UZ leuven zo zwart mogelijk proberen te maken, ik zal dit doorgeven aan de media zodat ze er een verslag van kunnen maken
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 23:19Ik zou je toch willen adviseren om daar terughoudend in te zijn. Dat kan namelijk heel veel invloed hebben op de schadevergoeding. Je moet eerst maar eens naar een advocaat.
ReagerenAnoniem21 september 2017 om 23:32Hoezo kan dat invloed hebben op mijn schadevergoeding eigenlijk als ik vragen mag? dat is toch juist beter dan gaan die meer betalen zodat ik minder zeg
ReagerenJohn (moderator)
22 september 2017 om 00:36Zo werkt dat niet…
dat is toch juist beter dan gaan die meer betalen zodat ik minder zeg Het tegenovergestelde zal gebeuren, en als je het UZ per ongeluk ten onrechte van iets beschuldigd, kun je nog een proces aan je broek krijgen ook. Eerst naar een advocaat voordat je acties gaat ondernemen die je schade kunnen berokkenen.
ReagerenAnoniem22 september 2017 om 18:35Ik ben net naar Brussel geweest naar een prof die aan professor x in Leuven les gaf in het verleden en hij was verbaasd dat het door een product zou komen, ik heb begin oktober een afspraak met de professor en de chirurg die mij in ziekenhuis x hadden geopereerd
Hij hoort voor het eerst dat er iemand blind is geworden door medicatie/druppels en dat heeft mij een aanstoot gegeven, ik heb deze morgen direct al een mail gekregen van fe juridische afdeling van het ziekenhuis omdat ze schrik hebben dat ik het aan de media vertel, ik en de professor van Brussel hebben het gevoel dat ze het niet toegeven dat het een doktersfout is en dat ze de zaak zo snel mogelijk willen afronden, dit zal zeker niet gebeuren totdat het zeker is wie mijn oog blind heeft gemaakt, ik moet de naam hebben EN IK HEB ER HET RECHT OP
ReagerenAnoniem23 september 2017 om 15:28Ik heb wat nood aan psychologisch hulp denk ik
ReagerenJohn (moderator)
23 september 2017 om 20:13Het zou niet slecht zijn als je daar gebruik van zou maken. Er is nogal wat gebeurd
ReagerenAnoniem24 september 2017 om 15:27Ik kan zo niet verder leven, mijn ander oog waarmee ik nog zicht heb is een luie oog, ik forceer het om te kunnen zien en word snel moe, mijn leven is om zeep en dit al op mijn 24ste, ik heb gewaagd om zelfmoord te plegen zodat al de pijn in 1x weg zou gaan
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2017 om 16:59Dat is natuurlijk ook geen oplossing. Ga morgen naar de huisarts en laat je verwijzen naar een psycholoog
ReagerenAnoniem28 september 2017 om 01:14http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170927_03098569?utm_source=google
Dit is wat ik bedoelde, ik ben blijkbaar niet de enige…
Reageren