- Falkie12 september 2017 om 20:02
goedendag,
droge ogen door laser behandeling, dit heb ik al 6 jaar en op het moment niet het probleem.
ik heb/had een depressie en ben hier door gestart met medicatie, hier door werden mijn ogen extreem droog en toen is het begonnen in mijn linker oog, met naar links kijken en knipperen dat er iets in zat, zandkorrelig.
natuurlijk direct gestopt met deze AD. En in een paar dagen waren mijn ogen weer op een hun oude niveau. Maar het gevoel dag er wat in zit blijft.
dit houd nou al 2 maanden aan. De huisarts zag niks, de oogarts zag ook niet direct wat maar waarschijnlijk was er een kliertje aan het ontsteken en ik moest met warme compressen aan de gang maar er komt geen verbetering of verdikking van de verstopping.
2 weken terug heb ik de bovenste klieren uit laten drukken en bij eentje kwam er wel wat pus achtige oli uit en de klachten waren 2 dagen weg maar kwamen gewoon weer terug.
de huisarts zag vandaag wel wat irritatie/ rood in het ooglid dus weer een druppel proberen.
bij het opstaan is het weg, binnen 5 min aanwezig en in de avond is het ook vaak weg. Heel apart.
ik denk dat een mens zonder droge ogen dit niet eens gevoeld hadden maar dat ik het nu juist wel voel.
ondertussen word ik een beetje ongerust omdat er geen duidelijke oorzaak is.
iemand hier ervaring mee?
alvast bedankt
1 reactieReagerenAnoniem15 september 2017 om 09:57Er is wel een Witte plek te zien, geen chalazion maar een soort aft.
vandaag diclofinac druppels proberen.
iemand misschien hier dit ook gehad?
Reageren