- Selina16 juli 2017 om 03:28
Sinds 6 dagen draag ik lenzen. Ik heb het gevoel alsof de lenzen, met name aan het eind van de dag, wat droogjes aanvoelen als ik knipper. ‘S nachts doe ik altijd even een wimperserum op mijn wimpers, die volgens de verpakking niet in het oog terecht mag komen. Tot nu toe is dat goed gegaan, maar vannacht kwam dat toch per ongeluk in mijn oog terecht. Deze werd rood. Ik voelde echter ook een soort bobbel als ik knipperde, dus ik heb in de spiegel even goed naar mijn oog gekeken na deze gewassen te hebben. Ik zag een soort slijmerig velletje op mijn oog liggen. Om deze te verwijderen, pakte ik dat vast met mijn nagels om het eraf te trekken (erg pijnlijk proces). Alleen dit velletje ging door tot over mijn pupil. Om daar nou ook eraan te gaan trekken vond ik toch even te eng dus ik heb het losgelaten. Ik vraag me nu af, omdat ik iets dergelijks niet eerder heb waargenomen, of dit velletje nou is ontstaan door de lenzen, door de wimperserum of dat ik nu blind word?? (Het velletje zit ook in het andere oog waar de serum niet in terecht is gekomen, echter wel een stuk minder dik). Ik ben echt even geschrokken van hoe ik dat zo met mijn nagel kon pakken ..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 juli 2017 om 12:54Je moet er vooral vanaf blijven en naar de dokter gaan. Ook de lenzen niet indoen. Als je ook maar iets te veel van dat spul gebruikt, kun je erop wachten totdat het in je oog komt.
Reageren