- Anoniem10 juli 2017 om 21:27
sinds een paar maand heb ik last van jeukende ogen en beginnende GPC (oogontsteking) ik ben hier al mee naar de oogarts gegaan, deze doet hier niks aan en neemt mijn klachten niet serieus.
ik heb na het uitdoen van mijn lenzen veel last van mijn ogen. Ik heb een lange tijd gehad dat ik het idee had dat er wat in mijn ogen zat wat er.niet uit wil.
als ik goed in Mn ogen kijk met een lampje en mijn bovenste ooglid op til lijkt het alsof er een grote bult zit, ook haal ik er veel slierten pus uit (dit is zwart, mogelijk door mijn mascara en veel wrijven in ogen?)
wat is dit precies en kan het zo zijn dat er echt een bult in mijn ooghoek in het ooglid zit .. het voelt zo maar ik kan het niet goed zien ..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 juli 2017 om 22:16Die vraag kan ik zo natuurlijk niet beantwoorden ….Je wrijft in ieder rommel in je ogen als je er zwarte slierten van de mascara uithaalt. Misschien moet je dart eens even niet gebruiken, je lenzen uit laten en eventueel je bril geb ruiken als je die hebt en je oog met een koud vochtig lapje koelen. Het zou kunnen dat er een puistje aan de binnenkant van het ooglid zit. Daar zou je voor naar de huisarts kunnen gaan. Die kan er een zalf voor voorschrijven.
Reageren