Zoeken Vraag het forum

Na druppelen voor oogmeting al 3 dagen wazig zicht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Elsje

Hoi,
    Ik kreeg vrijdag druppels in mijn ogen voor een oogmeting; De oogarts zei dat ik enkele uren wazig zou zien. Maar nu, 3 dagen later kan ik nog altijd niks zien. Alles blijft wazig, mijn pupillen zijn groot. Ik kan niks anders doen dan in mijn bed liggen en daar word ik gek van;
    Is dit normaal? Ik belde naar enkele ziekenhuizen en die zegden dat er soms wel uitzonderingen zijn en dat ik daarvoor niet hoef langs te komen. Maar ik functioneer niet meer zo 🙁 Ik ging gewoon even langs de oogarts en ben nu al een hele tijd niet meer in staat iets te doen…..

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts en laat naar de ogen kijken

Reageren
    Mirre 75

mijn zoontje van 7 was gisteren bij de oogarts en hij heeft donkere ogen bijna zwartbruin en moest 3x druppels voordat het werkte , weet niet welke kleur ogen jij hebt maar misschien werken de druppels misschien wel te goed hij zag na 3 uur weer normaal , zou idd naar de huisarts gaan …succes !!

Reageren
Reageer op: Na druppelen voor oogmeting al 3 dagen wazig zicht

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.