Xatral

  • #1

    ik heb al vele jaren een vergrote prostaat en lage PSA en moest en kon daar  dus mee leven. Een paar maanden geleden zat de boel echter verstopt, moest ik naar de poly om weer te kunnen plassen (uiterst benauwd) en kreeg daar een sonde en elke ochtend Xatral voorgeschreven. Die sonde werd er door de wijkzuster na een week uitgehaald (wat een opluchting). Ik kon nu weer met mijn vrouw naar de markt en boodschappen doen. Alleen een lichte aandrang werd op de terugweg snel erger en zo erg dat ik voor het eerst sinds mijn 3e jaar in mijn broek plaste. Anders kan ik het niet noemen. Ook heb ik als ik lig of languit zit en ga staan duizelingen. Als ik dan aandrang heb om te plassen wordt die de ook ineens erger. Die duizeligheid heb ik vanaf de Xatral, die erge aandrang sinds de sonde er uit is. Vraag is dus of de xatral dit veroorzaakt en of er betere medicijnen zijn die dit veroorzaken. Een buurman opperde dat de het ongelukje kwam omdat mijn blaas weer moet wennen om het op te houden nadie sonde, maar dat is nu 4 weken. Ik he volgende afspraak over een maand, dus vraag het hier maar eerder.

    Reactie
Reageer op: Xatral
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief