• #1

    Ik heb veel last van mijn spieren en ben door beide benen gezakt,en ben nu aan het revalideren,en gebruikte sertraline 100 mg
    Nu sinds een week aan de citalopram en heb rilleritus door mijn hele lijf en enorme stemmingswisselingen en probeer het op te vangen met extra oxazepam 4x dus 10 mgr
    Het nare is dat ik mijn totale vertrouwen kwijt ben in mijn lichaam,de spieren begeven het,is er iemand met een goed advies,dan hoor ik het graag.

    Reactie
    #2

    het beste is om gewoon rustig te beginnen met opbouwen. ga vooral krachtuithoudingsvermogen trainen. doe dan om te beginnen 5o-7o% van je volledige kunnen en dan zoveel mogelijk herhalingen, 20 ofzo ligt eraan op hoeveel procent je gaat zitten. probeer gewoon ligt te beginnen zodat je iets kan opbouwen qua kracht en dit steeds verder uitbouwt zodat je niet door je benen zakt.

    Reactie
Reageer op: Citalopram
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief