- Anoniem5 juli 2015 om 18:47
hallo,
na een jaar veel last te hebben gehad van angst en piekeren en daardoor uiteindelijk last kreeg van depressie klachten. loop ik nu bij een haptonoom en heb ik via de huisarts 10 mg citalopram voor geschreven gekregen.
Ik heb nu 2 weken 10 mg per dag geslikt. ik was als de dood voor de bijwerkingen maar heb er gelukkig, zo goed als geen last van gehad. na een paar dagen merkte ik verschil het was wat rustiger in mijn hoofd. ik had gelukkig ook veel afleiding door mijn stage.
toen de 2 weken bijna om waren kwamen me angsten en het gevoel weer wat terug. ik heb nu 20 mg voorgeschreven gekregen (normale dosering) ik ben nu weer angstig en aan het piekeren. het is wel in minderen maten aanwezig. maar ik ben zo bang dat het me niet gaat helpen.
heeft iemand hier ervaring mee? en na hoelang kan ik goed verschil merken met deze medicijnen? en na hoelang zijn de bijwerkingen meestal weg?
ik hoop een reactie
groet
1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 juli 2015 om 19:01Het kan inderdaad wel even duren voordat de nieuwe dosis gaat werken. Dat kan soms 2 weken duren. Even geduld dus..Hetzelfde geldt voor de bijwerkingen
Reageren