- Anoniem25 augustus 2016 om 08:24
Ik denk dat ik een koortsuitslag op mijn kin heb. Ik heb het nog nooit gehad dus weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Ik was uit geweest en de volgende ochtend had ik een klein schraal plekje op mijn kin. Dit werd gedurende dag groter. Ik wist niet wat het was, dus ik zat er de hele tijd aan en maakte het open. Ik kan me niet herinneren of er blaasjes op zaten.
Nu heb ik dus een wond op mijn kin. Deze gaat alleen steeds open als ik lach/eet. Erg vervelend dus.
Iemand tips dat t sneller heelt en of dit een koortsuitslag is?Ik zou er graag van af willen want het ziet er niet al te fraai uit …
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2016 om 08:59Het zou een herpes infectie kunnen zijn, net zoals een koortslip. Of krentebaard
Reageren
Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijkenAnoniem25 augustus 2016 om 10:00Weet je misschien hoe ik de wond dicht kan houden? Niet eten en lachen is niet vol te houden..
ReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2016 om 10:02Die vraag kan ik zo ongezien helaas ook niet beantwoorden.
Reageren
Ga even kangs bij de huisarts. Die kan er dan even naar kijkenAnoniem25 augustus 2016 om 10:04Naar de huisarts gaan is op dit moment geen optie. Zit in het buitenland en voor dat ik aan de beurt ben, ben ik 2 uur wachten verder.
Reageren
Daarom mijn vraag op dit forum.John (moderator)
25 augustus 2016 om 10:17Helaas is het niet mogelijk om daar zo ongezien iets over te zeggen.
Als het geen bacteriële infectie is, zou je zinkzalf kunnen gebruiken.
Reageren
Als het wel een bacteriële infectie is heb je een antibacteriele zalf zoals fucidine nodig.
Dokter geen optie lijkt me wat overdreven…..eerder geen zin om daar te wachten…