- Anoniem27 augustus 2015 om 09:56
sinds een maand hoest ik een hele vieze smaak op.
ik heb geen klachten van een verkoudheid of iets dergelijks gehad.
heb een antibiotica gehad van de dokter waarna het nog niet weg was vervolgens een weer een kuur gehad beide tegen infecties op de luchtwegen.
dit heeft geen effect gehad..ook is er een longfoto gemaakt waar niks op te zien was.
ik kan nergens op internet hier iets over vinden aangezien ik geen slijm ophoest.
heeft iemand hier ervaring mee of kan mij vertellen wat dit is?de dokter heeft geen idee wat het is
ik rook wel regelmatig een wiet jointje kan het daardoor komen?11 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2015 om 11:40Heb je ook aan de dokter verteld dat je regelmatig een joint rookt? dat zou namelijk inderdaad de oorzaak kunnen zijn…..
ReagerenAnoniem27 augustus 2015 om 14:47jaa heb dat duidelijk gezegd maar volgens hem is dat niet de oorzaak 🙁
ReagerenAnoniem27 augustus 2015 om 14:49ook al ik er zelf wel over twijfel of dat er toch mee te maken heeft…heeft u hier ervaring mee?
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2015 om 15:01Het roken van een joint kan wel degelijk een irritatie van de slijmvliezen veroorzaken die dan voor de hoestprikkel zorgt.
Reageren
Als je langdurig veel hoest en een droge hoest hebt, zou het ook nog kinkhoest kunnen zijn. Maar dat zou de huisarts eigenlijk moeten hebben herkend….Anoniem27 augustus 2015 om 15:06nee dat is juist het vreemde ik hoest niet meer dan nornmaal behalve dan om die smaak naar boven te krijgen en er is geen slijm of iets bij te zien?
ReagerenAnoniem27 augustus 2015 om 15:08en dat jointje rook ik nu 21 jaar…en heb dit nooit eerder gehad. zou het dan daar mee te maken kunnen hebben?
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2015 om 15:12Dan is het inderdaad niet erg waarschijnlijk…
Reageren
Heeft de huisarts ook in je keel gekeken?
Heb je vaker last van oprispingen cq. maagzuur?
Geen last van tanden of kiezen?Anoniem27 augustus 2015 om 15:38tanden en kiezen zijn prima.
Reageren
ik heb idd wel vaak last van maagzuur en slik daarvoor omeprazol.
de laatste tijd is het wel erger geweest dan normaal.
zou het ipv uit mijn luchtwegen uit de slokdarm kunnen komen denkt u?Anoniem27 augustus 2015 om 15:51ook zit er een bultje in mijn keel volgens mijn huisarts is dat een cyste.
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2015 om 15:52Dat zou dan eens heel goed kunnen….Met hoesten kan er gas uit je maag ontwijken…dat kan dus die vieze smaak/geur geven.
ReagerenAnoniem27 augustus 2015 om 15:55ok..ik heb dinsdag een nieuwe afspraak bij de huisarts en ga dit zeker vermelden.
Reageren
bedankt hiervoor.