- Robbert26 december 2016 om 21:06
Dag,
Ik heb nu al enkele jaren een vieze bittere smaak in mijn mond, sochtends is dit natuurlijk nog net even wat erger.
Heb 3 jaar terug reeds mijn amandelen laten verwijderen omdat daar van die stinkende witte steentjes in zaten, maar het heeft niets geholpen. Hierdoor wou ik de afgelopen jaren zelfs niet meer met mijn vriendin zoenen omdat het ontzettend ongemakkelijk voelt.
Ben reeds bij de huisarts geweest ter controle voor schimmels ed maar niets gevonden.
Ik raak er wel een beetje moedeloos van, ik heb begrepen dat het door slijm kan komen, maar wat kan ik er aan doen? Ik wil niet uit mijn mond stinken en deze smaak in mijn mond hebben, ben juist altijd ontzettend veel bezig met mondhygiëne.
Robbert
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 december 2016 om 23:16Misschien ben je net iets te veel bezig met mondhygiëne… wat doe je er zelf zoal aan? Gebruik je medicijnen of drugs? Je tanden en tandvlees zijn verder wel in orde?
ReagerenRobbert26 december 2016 om 23:50Ik gebruik geen medicijnen en geen drugs (ik ben anti drugs). Ik poets mijn tanden met Paradontax of Elmex, ik flos dagelijks, gebruik dagelijks tandenstokers en ook spoel ik met mondwater in de ochtend. Mijn tandvlees en tanden zijn 100% in orde, afgelopen tandartscontroles niets meer dan lof en de mondhygienist kon niets voor me betekenen, gebit en tandvlees perfect in orde.
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2016 om 01:07Heb je misschien maagklachten? Ben je vaker verkouden?
ReagerenRobbert27 december 2016 om 15:28Ja ik ben wel vaker verkouden voor langere periodes, geen specifieke maagklachten. Wel veel vage onderbuik en darmklachten gehad dit jaar, maar de vieze smaak en geur is al veel langer gaande.
ReagerenJohn (moderator)
27 december 2016 om 15:48Als je toch vaker verkouden bent, zouden de neusslijmvliezen wel eens de oorzaak kunnen zijn. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de KNO-arts
Reageren