- Anoniem26 juni 2015 om 18:04
Ik ben 16 jaar, en loop als sinds mijn 4de met genitale wratten (stuk of 4 maar telkens, maar ze kwamen altijd terug) . Heb nooit seks gehad toen . Die zijn nu zo goed als weg. Maar nu heb ik soort van wratten onder mijn tong? Een gezwel eigenlijk. Ik las op het internet dat dit mondkanker kan zijn, en dit maakt me heel bang.
Ik durf er niks van te zeggen naar mijn ouders, en ga naar de dokter gaan denk ik, die hebben toch zwijgplicht? Zou u kunnen zien wat het is? En of het erge gevolgen heeft? Ik voel me er al een tijd door ongelukkig.
Het is niet alleen daar bij dat draadje, maar op sommige plaatsen.
6 reactiesReagerenAnoniem26 juni 2015 om 18:09Hier dezelfde persoon,
Ik heb nergens anders klachten in de mond, bv bij het slikken, eten,…
ReagerenAnoniem26 juni 2015 om 18:39Hier weer dezelfde persoon.
Reageren
Had deze middag mijn mond gespoeld met azijn, omdat ik las dat dit tegen alle soorten wratten helpt, en ik DENK dat die al wa tkleiner is geworden? Kan dat? Moet ik toch naar de huisarts?John (moderator)
26 juni 2015 om 19:55Ik kan op de foto geen wratten herkennen eerlijk gezegd. Het lijken meer op talgkliertjes. Ga eens naar je huisarts en laat ernaar kijken .
ReagerenAnoniem26 juni 2015 om 20:34Even een tip van oudhersh ik deed altijd als er slijmvliezen (Gehemeelte,tandvlees,wangvliezen etc.) ontstoken waren spoelen met zout water hielp altijd de zwelling slonk meteen maar dit is uit mijn ervarigshoekje voor iedereen anders misschien een probeersel en zeker naar de arts gaan vooral als je het nie vertrouwt
ReagerenAnoniem27 juni 2015 om 01:31Bedankt voor de tip!
Reageren
En mocht het die talgkliertjes zijn? Kan dit dan kwaad?John (moderator)
27 juni 2015 om 08:29Nee hoor. Die horen daar te zitten.
Reageren