- Anoniem26 augustus 2014 om 12:03
Ik heb regelmatig last van een koortslip. Ene x groter dan anderen x. Ik vroeg mij af of je het alleen door kunt geven via direct huidcontact of ook door bv douchen. De waterstraal gaat langs je lip waardoor vocht naar de genitaliën loopt en je zo besmet wordt? Of dat je je lip bebehandeld met crème, je handen wast en gaat plassen. Misschien moet goed gewassen waardoor je jezelf genitale herpes geeft. Etc.
Dank.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 augustus 2014 om 13:55Niet erg waarschijnlijk.
Reageren
In de douche niet en als je je handen wast ook niet. Direct contact met vocht uit het blaasje is een ander verhaal.Anoniem16 september 2014 om 13:00L-Lycine helpt mij altijd erg goed, ik had ook regelmatig last van een koortslip, tot een arts me vertelde over Lycine.
Je kan het krijgen bij een drogist of bij De Tuinen (winkel).Als ik het slik op het moment dat ik een koortslip krijg, is het binnen de kortste keren weer weg. Terwijl het zo een week kan duren als ik het niet slik, ideaal dus.
Het is een voedingssupplement, werk virusremmend.Het zit van nature ook in voeding, en in je lichaam. Het beschermd je tegen virussen, in oorsmeer zit het bijvoorbeeld ook.
Toen ik het ontdekte was ik dolgelukkig, want steeds weer een koortslip is echt vervelend.
ReagerenAnoniem16 september 2014 om 13:02Ik bedoelde Lysine met een S 🙂 excuus.
Reageren