- Anoniem20 juli 2014 om 07:21
Hallo,
Ik zag gister bij toeval een zwart puntje aan de binnenkant van mijn wang. Ik heb geen idee hoelang die daar al zit. Ik kan me niet herinneren dat ik daar op heb gebeten of iets dergelijks.
Ik heb wel 2 weken geleden aan precies dezelfde kant waar dat plekje zit mijn verstandskiezen laten trekken. Ik heb toen aardig wat spuitjes gekregen, misschien is het nog een bloeduitstorting van die spuitjes?
Wat zou dit kunnen zijn?
Zie bijlagen voor een foto.
Groeten,
Wouter
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juli 2014 om 08:13Het kan een bloeduitstorting van de spuit zijn, of een bloeduitstorting door de tandarts veroorzaakt bij het verwijderen van een kies.
ReagerenAnoniem13 december 2014 om 13:48Wee te je al wat dat is? Ik heb precies dezelfde en op dezelfde plek en ik maak me ook zorgen. Moet je naar de tandarts of naar de huisarts?
ReagerenAnoniem20 november 2015 om 11:21Ik heb ook precies hetzelfde puntje, ik heb nu toevallig last van mijn keel dus zag ik het. Weet iemand wat dit precies kan zijn?
ReagerenAnoniem19 februari 2016 om 13:18Iemand nog informatie? Sinds vannochtend heb ik hetzelfde geconstateerd in mijn mond. Ben toch wel benieuwd
Reageren