Zoeken Vraag het forum

2 zwarte vlekjes binnenkant wang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik trof vanochtend plots 2 zwarte vlekjes in de zijkant binnenkant van mijn wang aan. Ze zijn plat, doen geen pijn en zitten bijna tegen elkaar aan. Ik maak mij hier zorgen om en omdat de huisarts pas vanaf maandag weer bereikbaar is wilde ik graag hier horen wat het eventueel zou kunnen zijn.. Ik heb een foto bijgevoegd.

Wat zou dit kunnen zijn? Kan me niet herinneren op mijn wang gebeten te hebben.

Bijlagen:
    8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dat lijken toch kleine bloeduitstortingen. Je wang heeft blijkbaar toch tussen je tanden gebeten. Waarschijnlijk tijdens het slapen

Reageren
    joy

Hoi!
    Ik heb precies zo’n plekje in m’n wang op het moment. Weet je uiteindelijk wat het was? En hoe snel is het weggegaan?

Reageren
    noa

ik kijk er nu voor want ik heb het ook maar ik heb een soort kleine bol op of in mijn wang maar het is niet plat

Reageren
    Anoniem

Dit heb ik ook. Meestal zijn ze binnen 2 dagen weg. Komt door rageren.

Reageren
    2 plekjes

vaag… Ik zag opeens 1 zwart vlekje precies hetzelfde als wat jullie omschrijven. Even later na een uur autorijden in de spiegel van het tankstation zie ik er nog een vlak naast zitten… hopelijk kan het geen kwaad

Reageren
    Anoniem

ik heb dit ook maar wel 3 of 4 ineens gek?

Reageren
    Petrus.

Ja die heb ik ook .op zelfde plek .ik heb het er uit geknepen met een pinset .en idd het lijkt op een.zwart moedervlekje ik.schrok er ook van je.denkt gelijk aan.kanker .maar.gelukkig is het maar een bloeduitstorting. Komt om dát je idd veel oerongeluk bijt op dezelfde plek .of kwa ete vitamine te kort .je kan het zelf weg halen .of je laat het zitten .ben geen dokter maar heb het zelf wel.gedaan 😂

Reageren
    Vlad

Ik had het daarnet ook. Ik verschoot. Maar de binnenkant van mijn kaak lag wat open. Althans ik nergens op gebeten heb. Heb een pincet genomen. En het is weg nu. Volgens mij gewoon een bloeduitstorting.

Reageren
Reageer op: 2 zwarte vlekjes binnenkant wang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.