- Anoniem31 januari 2014 om 16:47
Ik heb een minuscuul klein bultje in mijn wangslijmvlies (althans, met mijn tong voelt het als een bultje, maar dingen in je mond voelen met je tong laat het altijd groter lijken dan dat het is.) Het heeft een rode rand en een héél klein wit puntje van 1mm, maximaal 2mm in het midden. Het geval in totaal is ongeveer 3mm of 4mm groot. Eigenlijk dus de normale vertoning van een aft, maar dan veel kleiner. En juist omdat het kleiner is, laat het me twijfelen. Ben namelijk gewend dat een aft toch zeker wel een halve centimeter in doorsnee is en ik heb die dingen vrij regelmatig. Het doet pijn als een gewone aft doet.
Is dit nou een aft, of herpes IN je mond? Het is echt maar één plekje.
Foto volgt!
5 reactiesReagerenAnoniem31 januari 2014 om 16:48Hierbij de foto’s. Dat er een wit plekje in het midden van het geval zit is lastig te zien, want in het echt is het witte duidelijker dan op de foto’s. Het zijn een paar foto’s van wat verderaf en een paar van heel dichtbij.
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2014 om 18:16Als je niet op je wang hebt gebeten, zou het een aft kunnen zijn. Die hoeven niet altijd groot te zijn.
ReagerenAnoniem31 januari 2014 om 18:24Ik heb niet op mijn wang gebeten nee. Herpes in mijn mond is het dus niet?
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2014 om 18:27Garanties kan ik niet geven maar het lijkt er niet op.
ReagerenAnoniem31 januari 2014 om 18:29Vond ik het zelf ook al niet op lijken omdat het echt een mini-aft is qua uiterlijk en ook voelt als een aft.
Reageren