Zoeken Vraag het forum

orale herpes?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mickey

hey,

ik heb vorige week zaterdag (het is nu donderdag) onbeschermde sex gehad met mijn vriendin. een week daardoor waren er al opgeil spelletjes vanuit haar kant waarbij de contact was tussen de geslachtsdelen. op dat punt was mijn grootste zorg nog haar niet zwanger maken, al is ze aan de pil.

2 dagen geleden kreeg ik rode plekken op mijn eikel en verder nergens. ik heb meteen een afspraak met de huisarts gemaakt, maar die heeft maandag pas tijd en ik begin echt van slag te raken.

volgens mijn zoekresultaten kan het 3 dingen zijn: candida, herpes of een geirriteerde huid.

ik heb eerder candida gehad en ik heb geen duidelijke tekenen van witte uitslag gevonden op mijn penis.

herpes kan het zijn. hier ben ik dus zo bang voor. ik heb geen blaartjes gevonden alleen de rode plekken. soms voelde het wat onprettig aan, maar dat kan bij alle 3 de situaties.

geirriteerde huid. ik had de dag dat ik de rode huid opmerkte gemasturbeerd.

nou zijn de rode plekken aan het wegtrekken en begon ik me geruster te voelen, maar vandaag merkte ik een vreemd aanvoelende plek in mijn mond. de foto hierbij is van het plekje. het voelt vreemd aan, het is witachtig, maar verder doet het compleet geen pijn en irriteert het niet. ik ben dus echt bang dat het herpes is.

mijn vriendin heeft verder geen klachten en heeft geen vreemde dingen kunnen vinden op haar vagina.

Reageer op: orale herpes?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.