Zoeken Vraag het forum

pijnlijke puist in keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Daisy

Ik heb nu al meerdere keren gehad dat ik keelpijn had en me niet fit voelde en dan een soort pijnlijke puist in mijn keel zag (zie foto).
    Momenteel heb ik er weer 1 op ongeveer dezelfde plek.
    Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn en wat ertegen te doen?

16 reacties
    Reageren
    Daisy

Hij heeft de foto niet geplaatst zie ik dus nog een poging: http://img214.imageshack.us/img214/6515/amandelen.jpg

Reageren
    Daisy

Ik ben er nu ook ziek bij geworden met lichte koorts.
    Dus het zal wel een virus zijn ofzo.

Reageren
    Lola

Is dat niet een aft?

Reageren
    Daisy

Nee, die heb ik ook regelmatig vanwege mijn slechte weerstand.
    Maar die zijn toch anders.

Reageren
    Kimmie

Toch maar een keer naar de HA hiermee. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Reageren
    Nina

Ontsteking… Onveilig seks gehad?

Reageren
    Daisy

Nu na een week is het weg.
    Nee, al jaren geen onveilige seks gehad hoor 😉

Reageren
    Maaike

Hallo Daisy, rook jij? Wel fijn dat het weg is!

Reageren
    Daisy

Nee, ik rook niet.

Reageren
    Nick van Oerle

Ik heb het ook! Het doet mij heel veel pijn… Ik kreeg zelf vandaag geen lucht meer! Heel gek! Het geeft ook wel een jeukend en snijdend gevoel… Weet jij ondertussen wat het is?

Reageren
    Heleen

Een aft.

Reageren
    lisa

o nou zieluggg zeg bye

Reageren
    Anoniem

Ik weet niet wat je moet doen. Ik heb het en paar keer per jaar. Nu weer een paar puisten in mijn keel, al 4 weken flink last van. Al van alles geprobeerd. Als ik het heb, kan ik er 4 tot 8 weken mee zoet zijn. Heel pijnlijk, ook pijn bij praten, ademen en slikken, uitstralend naar mijn holtes.
    Ik heb ergens een vermoeden dat het iets met opvlammende pfeiffer is (die ik 25 jaar geleden had) of herpes in mijn keel (zoals een koortslip bij verminderde weerstand)
    Ik rook ook niet.

Al in ruime mate geprobeerd: Echinaforce, keelspray, gorgelen met zout water, met elixer, zink/vit C zuigtabletten, stomen, veel vit C nemen + multivitamine, groene smoothies, rust, buitenlucht, vit D3,… etc.

Als iemand iets weet wat kan helpen…?
    En ‘anoniem’… hoezo onveilige seks? Ik heb het niet gehad, maar ben benieuwd. Wil me graag op wat dan ook laten testen.

Groetjes, Constance.

Reageren
    Tandor1

Zij het niet je amandelen die telkens weer ontstoken raken?

Reageren
Reageer op: pijnlijke puist in keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.