Zoeken Vraag het forum

Geen aften, toch een bult?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Johndoe

Hallo mensen,

Ik ben altijd nogal nieuwsgierig van mezelf en voordat ik naar een dokter ga, zijn we vaak al een aantal weken verder.
    Nu is het geval:
    Al zo’n 5-6 weken heb ik een soort blaar in mijn mond. Soms is hij wat groter dan een andere keer. Hij betreft een soort blaasje, met momenteel een rode rand er om heen. Het is volkomen pijnLOOS. Ik voel dus niets, behalve dat er toch een bult zit met vocht/bloed eronder. Ik heb het al eens kapot gebeten, vocht en bloed komt er dan dus uit. Echter is het drie dagen later weer bol. De bult zelf is dus wit/doorzichtig en het randje erom heen is nu rood. Het is geen aft, dat heb ik al een gehad en die doen ook vaak veel pijn.
    Tanden poetsen doe ik standaard twee maal per dag en ook gebruik ik één á twee keer per week mondspoelwater.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

3 reacties
    Reageren
    Jantine

Wat je beschrijft lijkt op een ulcus, een zweer dus. Maar je zou na zo’n lange tijd wel mogen verwachten dat een zweertje in de mond wel over zou zijn. Misschien is er dus meer aan de hand. Om te weten te komen wat het precies is, zul je naar de huisarts moeten gaan. Ik adviseer je dit echt te doen want de beschrijving die je geeft zou ook best iets ernstigs kunnen zijn. Maar ja, zonder onderzoek door een arts blijft het gissen naar wat het precies is. Zou je misschien een foto kunnen maken van het plekje en hier kunnen plaatsen?

Reageren
    Anoniem

Is er reeds bekend wat de aard van deze bult was?

Reageren
    x

Weet je inmiddels al wat het bultje was? Een Blaar?o

Reageren
Reageer op: Geen aften, toch een bult?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.