Home / Mond & lippen / Leukoplakie
Dag allen
Sinds kort maak ik me zorgen om leukoplakie. Kan iemand aan de hand van de foto me vertellen of de angst terecht is? Moet ik een arts raadplegen?
Lijkt er toch niet op. Als je er toch ongerust over bent ga dan naar de huisarts
Wat zou het verschil zijn tussen gewone wittere gebieden bovenaan (wat normaal is als ik google) en leukoplakie?
Leukoplakie zijn niet gewoon wittere gebieden.
Nee ik niet, maar het houdt jou al lang bezig... ga dus naar de huisarts en laat ernaar kijken misschien ben je dan wel gerustgesteld
Dat zijn inderdaad de afbeeldingen die te vinden zijn over een verder gevorderd stadium van de aandoening. Dit begint toch klein? Kan het bij mij dan een begin zijn of toch niet?
Je hebt dus de foto's gezien en dan ga je mij nog eens vragen hoe dat er dan uitziet?
Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
Jaa maar online vind ik geen foto's van beginnende leukoplakie! Bij mij is het inderdaad niet zo erg als de fotos die u toont. Echter lijkt iedereen op die plaatsen wel een witter deel te hebben..... ik twijfel of dit normaal is bij mij of toch iets anders
Ga er dan mee naar de huisarts en laat ernaar kijken... die kan dat beter zien dan aan de hand van een foto
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!