Zoeken Vraag het forum

Leukoplakie?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • shiva

Beste mensen,
    Ik hoop dat iemand mijn verhaal herkent en advies voor mij heeft.
    Laat ik beginnen dat ik Lichen Planus heb, een lichte vorm die merendeels slapende is. Nu heb ik het sinds begin dit jaar weer op mijn hoofd gekregen, dit jeukt en ik heb er speciale soort teer shampoo voor.
    Sinds 2 maanden heb ik last van het volgende, mijn linker lymfklier is licht opgezet, mijn amandelen zijn sinds die tijd rood, mijn mond/tong brand soms aan de linkerkant, soms kriebel in mn keel waar ik tranen van in mn ogen krijg, soms last van mn linker oor en ik heb 2 licht wit/doorzichtige strepen onder mijn tong. Ik heb jaren geleden Lichen planus in mn mond gehad en dat is volgens mij nu niet het geval. Leukoplakie welke ik op het internet heb kunnen vinden, zijn hele witte plekken. Ben trouwens 34, kan dit een beginnende vorm van mondkanker zijn? en die witte strepen toch leukoplakie?
    Dus…is er iemand die mij wat hierover kan zeggen???

3 reacties
    Reageren
    Marie Helene
    shiva

Bedankt voor de reaktie Marie, maar dit is heb ik niet…vroeger wel eens gehad maar nu niet. Het zit echt onder de tong, 2 strepen, 1 links en 1 rechts. Ik vraag me ook af of ik naar de tandarts moet of naar de huisarts?

Reageren
    Esther

Met jouw symptomen en jouw voorgeschiedenis is de huisarts de aangewezen persoon voor onderzoek en een diagnose. Laat je weten wat de huisarts ervan vindt?

Reageren
Reageer op: Leukoplakie?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.