Zoeken Vraag het forum

Tong

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nord

Hoi,

Ik merk vooral wanneer ik dus boos/stress heb dat me tong plofjes maakt. Ben altijd wel angstig als er maar iets gebeurd lichaamelijks.
    verder wel vermoeid en niet zoveel energie.

lees op internet spierziektes enz

ben 32 jaar en heb 3 kinderen, 6 mnd geleden bevallen van de jongste. Dus heb het wat drukjes thuis, verder verbouwing in huis met een partner die het meestal niet eens is met mij.

Moet ik me hier druk om maken, want voel mezelf nu zweven.

1 reactie
    Reageren
    Nord

Ik was er even vergeten bij te zetten, dat ik al bijna een jaar een soort stinger in me nek heb. Tijdens 5 mnd zwangerschap opgelopen.
    heb er geen last van bij bewegingen ofzo maar als ik tussen die wervels druk met me vinger voel ik een soort van elektrisch gevoel. Heb is alleen bij het indrukken zeg maar.

heb hier fysio voor gehad, toen voelde ik het niet meer(denk ik was het effe vergeten) tot dat ik er dus weer op ging drukken om te kijken of het gevoel er nog was. Nu is het soms te voelen bij indrukken??

Reageren
Reageer op: Tong
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.