- Topsy12 augustus 2019 om 21:05
- Ik heb ongeveer 1x per jaar een opkomend bultje aan de binnenkant van mijn onderlip (altijd precies dezelfde plek). Tandarts eens gevraagd wat het kon zijn en zij dacht een klein wratje. Zelf bedachte behandeling: wachten tot ‘ie ‘hoog’ genoeg is (na plm. 2 wk), houd het wratje klem tussen je tanden, draadje erom (gewoon naaigaren), knoopje erin, goed straktrekken (je moet ‘m wel even goed voelen) en meestal binnen 2 dagen valt ‘ie eraf. Geen gedoe met zalfjes of wegvriezen, werkt altijd.
Tee4 december 2019 om 20:41Hi john,
ik denk dat ik op mijn bovenlip heb gebeten en nu lijkt het alsof er een bultje met bloed is ontstaan aan de binnenkant van mijn bovenlip. Weet jij wat kan zijn?
ReagerenJohn (moderator)
4 december 2019 om 21:06Ja, een bloedblaartje
ReagerenBobbie4 mei 2025 om 17:24Heb al halfjaar bult op zijkant tong,huisarts zegt dat het een bijtfibroom is klopt dit,doet wel zeer als ik met tanden in aanraking kom.
ReagerenBobbie4 mei 2025 om 17:28Krijg foto niet erbij het is een wit pijnlijk bolletje wat aan de zijkant van de tong zit,heb al een half jaar kan dit door bijten komen.
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2025 om 18:40Ik ga er toch vanuit dat de huisarts die toch minimaal 9 jaar heeft gestudeerd weet wat hij/zij ziet en dan zegt
Reageren