Zoeken Vraag het forum

Bultje binnenkant lip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Topsy
    1. Ik heb ongeveer 1x per jaar een opkomend bultje aan de binnenkant van mijn onderlip (altijd precies dezelfde plek). Tandarts eens gevraagd wat het kon zijn en zij dacht een klein wratje. Zelf bedachte behandeling: wachten tot ‘ie ‘hoog’ genoeg is (na plm. 2 wk), houd het wratje klem tussen je tanden, draadje erom (gewoon naaigaren), knoopje erin, goed straktrekken (je moet ‘m wel even goed voelen) en meestal binnen 2 dagen valt ‘ie eraf. Geen gedoe met zalfjes of wegvriezen, werkt altijd.
    Tee

Hi john,

ik denk dat ik op mijn bovenlip heb gebeten en nu lijkt het alsof er een bultje met bloed is ontstaan aan de binnenkant van mijn bovenlip. Weet jij wat kan zijn?

Reageren
    John (moderator)

Ja, een bloedblaartje

Reageren
    Bobbie

Heb al halfjaar bult op zijkant tong,huisarts zegt dat het een bijtfibroom is klopt dit,doet wel zeer als ik met tanden in aanraking kom.

Reageren
    Bobbie

Krijg foto niet erbij het is een wit pijnlijk bolletje wat aan de zijkant van de tong zit,heb al een half jaar kan dit door bijten komen.

Reageren
    John (moderator)

Ik ga er toch vanuit dat de huisarts die toch minimaal 9 jaar heeft gestudeerd weet wat hij/zij ziet en dan zegt

Reageren
Reageer op: Bultje binnenkant lip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.