Zoeken Vraag het forum

Koortslip zelfbesmetting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angsthaasje

Lijkt dit op een koortslip? Het tintelt en brandt een beetje. 2 dagen geleden heb ik mijzelf bevreedigd en daarbij ook mijn lippen gebruikt voor vocht. Ik ben bang dat ik mijzelf misschien heb besmet bij mijn vagina. Is die kans heel groot? Ik lees namelijk op internet dat herpes altijd op dezelfde plek blijft

5 reacties
    Reageren
    Angsthaasje

het was overigens twee dagen geleden een sneetje

Reageren
    Angsthaasje

Hier een wat betere vonden. Ik denk toch dat een onstoken kloofje is van mijn mondhoek, kan dat kloppen?

Reageren
    John (moderator)

Als het een sneetje was, dan is het ook geen koortslip

Reageren
    Angsthaastje

Hi John,

Ben ik weer. Het begon inderdaad als een sneetje in de mondhoek. Twee dagen later werd het iets dikker (zie eerste foto), dus ik dacht dat her sneetje misschien onstoken was. Ik heb er uierzalf op gesmeerd en de volgende dag zag het er zo uit (zie tweede foto). Ik weet niet of het nou een koortslip was, als ik het Google zie ik hele andere voorbeelden dan wat ik had.

De plek ontstond op dinsdag 16 juli en inmiddels zijn we bijna twee weken verder. Ik ben nog steeds bang dat ik mijzelf heb besmet down under. Of had ik dan al klachten moeten hebben. Maak mij erg zorgen. Alvast bedankt voor het antwoorden!

Reageren
    John (moderator)

Dat is geen koortslip

Reageren
Reageer op: Koortslip zelfbesmetting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.