Zoeken Vraag het forum

Bultjes binnenkant mond.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Paul

Hallo ik ben Paul 21 jaar.

Ik ben hier beland omdat ik met mijn klachten al 1 keer bij de dokter en 1x bij de tandarts geweest. Ik hem hen beide mijn klacht uitgelegd maar ik had niet echt het idee dat ze het begrepen, ze hebben beide onderzoek gedaan maar niks gevonden of duidelijk antwoord gegeven.

Zeg maar onder het ‘sliertje’ tussen je tong en tandvlees aan de binnenkant van mond tegen de kaaimans heb ik vele kleine bultjes (vooral recht onder dat ‘sliertje’en net rechts ervan ). Sommige zijn 2/3mm en beweegbaar, andere zijn maar 1mm en super hard. Ik heb ook pijn achter me oren wat verstrekt wordt met roken of bijv drinken van alcohol. Kan iemand me helpen?

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Kaaimans is kaakrand

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen talgkliertjes zijn.

De klachten achter je oren kan ik zo helaas ook niet verklaren

Reageren
Reageer op: Bultjes binnenkant mond.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.