- Anoniemmm9 september 2017 om 13:10
Zoals je kunt zien heb ik nogal wit aangeslagen binnenkant wang , dit had ik al op me tong die is al een tijdje beetje wit maar dat was wss niks ergers dan een schimmelinfectie volgens me huisarts, dus had er ook geen maatregelen voor genomen , nu zie ik vandaag dat me wang ook heel erg wit aangeslagen is , ik kan maandag pas een afspraak maken bij de huisarts en ik maak me heel erg zorgen om dat het kanker zou kunnen zijn volgens wat ik lees op internet , kan iemand me helpen met wat het zou kunnen zijn ik rook best wel veel ook en ik maak me druk omdat ik uitga van het ergste..
Bijlagen:
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 september 2017 om 13:16Dat lijkt toch meer op een schimmelinfectie. Ga eens spoelen en gorgelen met waterstofperoxide 3% mondwater.
ReagerenAnoniemm9 september 2017 om 13:25dankjewel voor je snelle reactie tandor ik ga dat vandaag doen , kan ik kanker echt uitsluiten of dat niet voorstadium daarvan zou er ook zo uitzien ofzo volgens wat ik heb gelezen..
ReagerenAnoniem9 september 2017 om 13:29kan ik dat ook bij een winkel als etos ofzo kopen of alleen bij een apotheek?
ReagerenJohn (moderator)
9 september 2017 om 13:49Dat kun je gewoon bij de drogist kopen. wel de gebruiksaanwijzing even lezen.
Met kanker heeft dat niets te maken
Reagerenanoniemm18 september 2017 om 21:56Ik heb vandaag dactarin gebruikt omdat me dokter uitging van een schimmelinfectie de 2e keer dat ik het smeerde voelde ik wat branden boven in me mond en nou is het helemaal rood geworden zie ik ook hoe kan dit?
Reagerenanoniemm18 september 2017 om 22:03- Het is een beetje onduidelijk maar dit heb ik nu dus weet niet wat ik hiermee moet..dit kwam pas nadat ik daktarin gebruikte..
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
18 september 2017 om 22:09Daar kan ik zo helaas geen antwoord op geven. Neem morgen even contact op met de huisarts
ReagerenAnoniemm18 september 2017 om 22:23Kan het kwaad om nou een sigaret te roken? Ik ben best wel aan het stressen om dit nu..
ReagerenJohn (moderator)
18 september 2017 om 22:26Het zou beter zijn om het niet te doen.
ReagerenAnoniem22 november 2022 om 17:52Beste plaatser,
Ik heb eigenlijk last van precies dezelfde klachten. Ben er ook mee naar de huisarts geweest, maar die wist echter niet wat het zou kunnen zijn. Ik rook ook regelmatig en het zou dus misschien wel hieraan kunnen liggen, maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Weet jij al toevallig meer over je kwaal en zo ja? Zou je mij misschien een verduidelijking kunnen geven wat het mogelijk zou kunnen zijn.
Mvg
Anoniem
Reageren