- anoniempje14 december 2016 om 22:28
hallo
ik heb al een hele lange tijd erg veel problemen met blaasjes en pijn in mijn mond.
ik ben hier elke keer mee naar de huis en tandarts geweest, maar krijg steeds te horen dat er niets aan de hand is.
het begon met een keelontsteking en blaasjes achter in mijn keel, dit is nu 4 maanden geleden en nog steeds zijn de blaasjes niet weg (de keelontsteking trouwens wel)
daarna had ik last van bultjes en pijn op de zijkant van mijn tong, volgens de tandarts komt dit door het tongpersen. de pijn hiervan is weg, maar ook deze bultjes zitten er nog steeds.
langs de tongriem heb ik losse velletjes hangen, de huisarts heeft hier naar gekeken en heeft gezegd dat het niets is.
nu heb ik last van een bultje op de mondbodem die toch wel even vervelend is. dit zou natuurlijk een onschuldig aftje kunnen zijn, maar ik begin toch echt te twijfelen.
jullie kunnen misschien wel begrijpen dat ik geen zin heb om weer naar de huisarts/tandarts te gaan om te horen dat het toch niets is.
dus aan jullie de vraag, zien jullie iets abnormaals, zo ja wat zou het kunnen zijn?4 reactiesReagerenanoniempje14 december 2016 om 22:31het lukt me niet om een foto erbij te plaatsen. iemand een idee hoe ik dit kan doen?
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2016 om 22:45Foto’s plaatsen kan vooralsnog alleen met een link via bijvoorbeeld tinypic of mUpload
Reagerenanoniempje14 december 2016 om 23:16John (moderator)
14 december 2016 om 23:24Je moet de link gewoon in het bericht plakken
Reageren