- dadas24 september 2012 om 19:46
Hallo ik heb de laatste tijd (zo ongeveer 2 weken) hele erge pijn aan mijn maag, waardoor het ook hele erge pijn geeft aan mijn linkerborst en af en toe voel ik wat pijn aan de zijkanten bij mijn ribben (volgens mij)
willen jullie mij helpen wat moet ik doen of zal ik alsnog naar de huisarts gaan..5 reactiesReagerenTara25 september 2012 om 11:46dadas25 september 2012 om 18:19Nee, ik slik geen medicijnen maar heb vandaag een afspraak gemaakt voor vrijdag, bij de huisarts misschien dat ik dan medicijnen krijg.
ReagerenElske26 september 2012 om 07:23Hai Dadas, eet je wel gezond dus niet te veel vet? Houd je ons op de hoogte?
ReagerenLouis1 april 2024 om 07:18Ik heb al maanden pijn links onder de ribben. Elke avond een uur na het eten krijg ik hevige maagpijn . nachts kan ik niet slapen
Reageren
van de pijn waarbij ik ook buikklachten krijg. Heb alle onderzoeken gehad. Ontlasting, bloedonderzoek, echo buik ,Foto ribben
alvleesklier onderzoek. Alles is goed maar ik kom niet van de pijn af. Kan iemand mij nog adviseren want ik ben ten einde raad.John (moderator)
1 april 2024 om 22:28Als de klachten aanhouden ga dan terug naar de dokter
Reageren