Zoeken Vraag het forum

Erg ? niet erg ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

helemaal juist!!!

Anoniem

Dus als ik onrustige cellen zou hebben zou de ha het zeker gezien hebben? En zou zij het uitstrijkje toch doen ookal was er 1% vermoeden ?

Sorry laatste vraag echt

Reageren
    John (moderator)

De huisarts zou dan beslist een uitstrijkje hebben gemaakt

Reageren
    Anoniem

De huisarts zou mij noooit zomaar naar huis terug sturen toch? Maar voor de duidelijkheid: kan de ha afdweilende cellen wel ZIEN ?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag hebben we nou wel al vaak genoeg gehad….en mijn antwoord is nog steeds hetzelfde.

Reageren
    Anoniem

Dankuwel voor uw geduld

Reageren
    Anoniem

Maar waar geeft u nou antwoord op ? op van de huisarts of van de onrustige cellen?

Reageren
    John (moderator)

op ze alle twee…lees de berichten maar eens terug.

Reageren
    Anoniem

Sorry ik bedacht mij iets:

Mijn huisarts zei de vorige keer je hoeft echt geen uitstrijkje te doen, je bent nog jong en je hebt het virus niet enzo.

Vandaag zei ze : Ja dat kunnen wij alleen testen door een uitstrijkje te doen. Maar toen zij weer naar mijn baarmoedermond keek was het nogsteeds heel mooi. Ze zij ik kan wel een uitstrijkje doen voor jou eigen gerustheid. Maar t’s echt niet nodig etc. Later bevestigste mij dat ik niet bang hoef te zijn.

Is het niet raar dat ze veranderd en opeens andere dingen zegt? of komt het op het zelfde neer

Reageren
    John (moderator)

Ze zegt geen andere dingen. Jij denkt andere dingen.

Laat het nou rusten of ga met een  psycholoog praten

Reageren
    Anoniem

Bij mijn vaders familie komt kanker wel regelmatig voor: Mijn ook darmkanker mijn andere oom en opa longkanker. Heb ik nogsteeds geen verhoogd risico ?

Btw Ik heb sowieso volgende week een afspraak bij een psychiater.

Hoop dat u alleen deze vraag nog kan beantwoorden.

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft helemaal niks met HPV te maken.

Reageren
    Anoniem

Ik bedoel bhk

Reageren
    John (moderator)

Ik ook. Immers die wordt door een HPV virus veroorzaakt. Dat heeft met darm- en longkanker dus helemaal niets te maken.

Reageren
    Anoniem

Vind u het goed als ik weer bel?..

Reageren
Reageer op: Erg ? niet erg ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.