Zoeken Vraag het forum

Erg ? niet erg ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds een jaar heb ik om de maand/twee maanden bruinverlies tussen twee menstruaties. is alleen maar een veegje. Wanneer dat optreed krijg ik wel krampen in mijn buik maar t’s snel weer over daarna.

Waar kan dit mee te maken hebben? Ik gebruik de pil trouwens niet en nooit gebruikt. Kanker? met ovulatie te maken ?

Bedankt!

126 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou heel goed met de ovulatie te maken kunnen hebben

Reageren
    Anoniem

Moet ik aan baarmoeder/baarmoederhals denken met deze klacht ?

Reageren
    John (moderator)

Nee, ik zei toch:  het zal met de ovulatie te maken hebben

Reageren
    Anoniem

Maar dan zou het toch elke maand zijn en niet om de 1/2 maanden? Sorry ik maak me druk. Of is dat niet erg ?

Reageren
    John (moderator)

Dat hoeft niet perse. Een eisprong komt niet iedere mand van dezelfde eierstok. Je kunt natuurlijk altijd naar de huisarts gaan als je er ongerust over bent.

Reageren
    Anoniem

Ben bij de huisarts geweest en zij vond het niet erg en dat ik me niet druk hoef te maken. Dus zou wel kloppen ?

Reageren
    Anoniem

Voor de duidelijkheid. Sinds 1 jaar is t alleen maar 4 / 3 keer voorgekomen.

Reageren
    John (moderator)

Waar maak je je dan druk over?  Je huisarts weet heus wel wat ze zegt.

Reageren
    Anoniem

Ik maak me druk om het feit dat het alleen maar 4 keer is voorgekomen en echt alleen meer een veegje bloed/bruinbloed. Kan het zijn dat mijn huisarts mij niet serieus neemt?

Reageren
    John (moderator)

Dat denk ik toch niet. De huisarts heeft al gezegd dat er niets aan de hand en ik heb ook al aangegeven dat het van de ovulatie kan zijn. Je maakt je onnodig zorgen

Reageren
    Anoniem

Waar moet ik dan wel oppletten. Kan ik het in de gaten houden, wat wel op kanker bijv kan uitwijzen.. Ik ga binnenkort trouwen dus waar zou ik wel op moeten letten?

Reageren
    John (moderator)

Daar merk je zelf doorgaans van. Behalve wat vaker bloedingen of meerdere keren per week bruine afscheiding

Reageren
    Anoniem

Bloedingen na het vrijen ? Moet ik daar ook op letten? Buikpijn? Rugpijn? beenpijn?

Reageren
    John (moderator)

Contactbloedingen ( bloeden na het vrijen) wel. Maar dat kan ook een gevolg van een soa zijn.  Voor de rest zijn er geen klachten

Reageren
Reageer op: Erg ? niet erg ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.