Home / Menstruatie / Ongesteldheid komt maar niet
Goede avond,
Ik had een maand geleden droge sex gehad met mijn vriend en had toen een leging aan het was ongeveer toen ongeveer 2 weken voor mijn ongesteldheid gebeurd maar hij was niet klaargekomen misschien een klein mogelijkheid dat hij voorvocht had. 2 weken later was ik gewoon ongesteld geworden na 2 dagen overtrijd te zijn.. Nu nog een maand later na dat gebeurtenis ben ik al 5 dagen overtijd .. Ik heb geen symthonen van een komende menstruatie behalve dat ik een witte slijmerige iets kreeg .. Ikheb verder geen sex of ietsdergelijks gehad .. Wat zal de reden ervan zijn is het normaal dat ik 5 dagen overtijd ben .. Ik maak me zorgen kan het zijn dat ik toch zwanger ben al klinkt dit zooo onmogelijk maar omdat het al zo lang overtijd is begin ik beetje aanzowel alles te denken .. Heb geen stress gehad dus daarvan zal het niet zijn maar zorgen maken doe ik wel nu..
Zwanger kun je in ieder geval niet zijn.
Zijn je menstruaties normaal wel altijd precies op tijd?
Hoe oud ben je?
Ik ben 19 jaar mijn menstruatie is inderdaad onregelmatig . Elk maand word het een dagje later dan de maand daarvoor . Mijn laatste vond plaats op 25 juli .
Als je menstruaties toch al onregelmatig zijn is er toch eigenlijk geen reden om je druk re maken.
Gewoon rustig afwachten
Vandaag word het de 5e dag daarom dat ik me zo druk maak we zullen zien .. Normaal heb ik ook zo een buikpijn voor mijn menstuatie maar dat is ook niet het geval ditkeer . En dat witte slijm wat zal dat betekenen ,een komende menstruatie? Net las ik bij een ander forum met ongeveer hetzelfde probleem . En als antwoord zag ik dat soms zelfs een maand kan worden overgeslagen zal dat kloppen?
De menstruatie kan inderdaad een keer overslaan.
Gewoon rustig afwachten...
Ik ben nogsteeds niet ongesteld vorg maand had ik een dagje heel klein beetje bloed gekregen entoen was het weer over het was maar voor een keer .. Nu heb ik dat vandaag weer gehad is dit een komende menstruatie ? Ikhad wat bloed en beetje slijm achtig masr daarna had ik weer niks
Sorry ikwas de gene die net een andere forum had geopend perongelijk
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!