- Joanna29 december 2017 om 09:51
Ik ben 4 weken geleden gestopt met de nuvaring ivm huiduitslag. Hierna heb ik 1 x onbeschermde seks gehad met mijn vaste partner (helemaal vergeten condoom te gebruiken, aangezien we dat niet gewend waren). De volgende ochtend de morning after pil gehaald. De seks vond ongeveer plaats tijdens de eisprong. Ik ben nu een week overtijd. Heb alleen een heel klein beetje oud bloed verloren 3 dagen geleden en vanmorgen. Kan mijn ontregelde cyclus komen door de stop met de nuvaring of is het mogelijk dat ik zwanger ben?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 december 2017 om 10:03Je zou een zwangerschapstest moeten doen om daar duidelijkheid over te krijgen
ReagerenCatootje30 december 2017 om 16:45Hormonale anticonceptie ontregelt je eigen hormoonhuishouding, naast dat het zorgt voor tekorten aan diverse vitaminen en mineralen. Het is dus niet zozeer door het stoppen maar dat de klachten zich kunnen uiten bij het stoppen. De map kan soms nodig zijn maar ontregelt je hormonen nog meer. Goed voor jezelf zorgen dus en voor een voorbehoedsmiddel. Heb zelf een pessarium.
Reageren



