- Radeloos31 juli 2017 om 15:54
hallo,
Ik heb vandaag onveilige sex gehad (heel dom van me) en ik ben onregelmatig dus het zou zomaar kunnen zijn dat ik vruchtbaar was, maar ben daarna 1 uur geleden ongesteld geworden, kan het zijn dat ik alsnog zwanger ben maar mijn maandstonden alsnog uitbraken of is dat onmogelijk
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 juli 2017 om 18:57Als je vandaag je menstruatie hebt gekregen kun je niet zwanger raken
ReagerenRadeloos31 juli 2017 om 20:10Okee, dus als ik het goed begrijp ookal heb je net onveilige seks gehad en je word 5 minuten later ongesteld betekent dat dat je niet zwanger bent geraakt, want als je zwanger geraakt zou zijn zou je nooit je maandstonden krijgen. Am I right?
ReagerenJohn (moderator)
31 juli 2017 om 20:18Je kunt na 1 dag nog helemaal niet zwanger geraakt zijn…. Bovendien wordt je in principe alleen maar zwanger rondom de eisprong. En de eisprong is ongeveer 14 dagen voor de menstruatie.
Bovendien zou sperma door de bloeding uit de baarmoeder worden gespoeld
ReagerenRadeloos1 augustus 2017 om 02:06Nee, u snapt me niet ik bedoel dat ik bevrucht ben geraakt ipv zwanger geraakt zijn, waar ik nu eigenlijk antwoord op wil is deze vraag: steljevoor ik raak nu bevrucht en ik zou eigenlijk over ik noem maar wat 5 minuten ongesteld moeten worden zou dat nooit gebeuren omdat dat onmogelijk is, klopt dit?
ReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2017 om 09:48Een bevruchting waardoor je zwanger raakt, kan alleen maar rondom de eisprong. En die is ca. 14 dagen voor de menstruatie.
Bovendien zou sperma door de bloeding uit de baarmoeder worden gespoeld
 Dus nee:  je kunt dan niet zwanger rakenReageren