- Anoniem27 juli 2016 om 16:36
Hoi.
Ik heb al eventjes last van heel veel witte afscheiding maar het kan ook ineens weg zijn! Soms zit er een druppeltje bloed bij en lijkt het roze. Ik heb nu vanaf gisteren ook last van rommelende darmen en een opgezette buik! Is dit door een komende menstruatie? Ben een beetje hulpeloos. Ben nog niet van plan om een kindje te willen!11 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 juli 2016 om 16:50Dat zal dan je komende menstruatie zijn.
Reageren
Heb je onveilige seks gehad dan dat je over een kindje krijgen schrijft?
Hoe oud ben je?Anoniem27 juli 2016 om 20:03We hebben het onveilig gedaan. Hij is wel op tijd uit mij gegaan en dan pas klaargekomen. Maar dat is al even geleden. Zo’n 2 weken.
ReagerenJohn (moderator)
27 juli 2016 om 20:16Niet zo verstandig om dat zo te doen. En nou maar hopen dat hij niet toch al een gedeeltelijke zaadlozing heeft gehad.
Reageren
Maar even afwachten dan… als je menstruatie uitblijft, kun je begin volgende week een test doenAnoniem27 juli 2016 om 20:39Kan dat beetje roze afscheiding een innestelingsbloeding zijn? Of is dat nog te vroeg?
ReagerenJohn (moderator)
27 juli 2016 om 20:42Het is niet te vroeg voor een innesteling.
Reageren
Wanneer zou je ongesteld moeten worden?Anoniem27 juli 2016 om 20:48Elk moment. Denk ik. Is wat onregelmatig.
ReagerenJohn (moderator)
27 juli 2016 om 21:02Dan gewoon maar eens even afwachten…..
ReagerenAnoniem28 juli 2016 om 12:56Heb nu ook harde ontlasting. Redelijk lastig want het kan er niet uit. Heb ook pijn rechtsonder in m’n buik. Wat kan dit zijn?
ReagerenJohn (moderator)
28 juli 2016 om 14:57Obstipatie …verstopping..
ReagerenAnoniem29 juli 2016 om 15:02Ik had gisteren middag al heel wat meer bloed en bruinverlies. Dus dacht ik dat het mijn menstruatie was. Ik stond vanochtend op en het was weg. Moet ik me zorgen maken? Of kan het nog altijd doorkomen? Heb nog altijd een opgeblazen gevoel en pijn bij mijn maag vanboven als ik mijn buik intrek.
ReagerenJohn (moderator)
29 juli 2016 om 18:19Gewoon even rustig afwachten
Reageren