Zoeken Vraag het forum

Menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb in april 2015 een mirenaspiraal laten plaatsen omdat ik ontzetten veel bloedverlies had tijdens mijn menstruatie. Ik had een duidelijke cyclus alleen de hoeveelheid was zo veel dat ik het zelfs niet met kraamverband afkon. mijn menstruaties zijn sterk verminderd en kan het nu af met reguliere middelen. Echter is er nu wel een ander probleem bij gekomen. I.p.v 7 dagen menstrueren, menstrueer ik nu gemiddeld 17 dagen. Mijn cyclus blijft wel het zelfde en die is 21 dagen. Ik ben dus maar 4 dagen per cyclus niet aan het menstrueren. Wat kan ik hier nu het beste aan doen? Ik wil niet terug naar de tijd dat ik in korte tijd heel veel bloed verloor maar dit is ook niets. Ik word er een beetje moederloos van. Het lijkt me ook niet mogelijk dat ik in de overgang zit want ben pas 33 jaar oud.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat is toch niet goed. je zou in principe kunnen verwachten, dat je menstruatie minder worden en zelfs uitblijven door de spiraal. Er gaat dus duidelijk iets niet goede met je hormonen.
    Vraag aan je huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog. Er zal toch eens goed onderzocht moeten worden wat er mis gaat.

Reageren
Reageer op: Menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.