- Anoniem11 mei 2016 om 04:34
De prikpil is bij mij nu ondertussen al 2 maanden verlopen en nog steeds heb ik constant bloedingen.
Op dit moment verlies ik echt puur bloed wat niet op een menstruatie lijkt zitten geen stolsels niks bij.
Nu ben ik ook al 2 weken misselijk rugpijn pijn in me onderbuik en constant duizelig en heb soms het gevoel dat ik flauw ga vallen.
Iemand enige idee wat dit is of dit bij de prikpil hoort of dat er iets anders is.
Wordt er nu een beetje naar van.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 mei 2016 om 08:52Dat is moeilijk te zeggen. Ik denk wel dat het klachten zijn waar je even mee naar de huisarts zou moeten gaan. Als de bloedingen zo lang aanhouden kun je bloedarmoede krijgen.
ReagerenAnoniem16 mei 2016 om 14:23Was ik al geweest 2 maanden terug zei gooit alles op dat het komt door de hormonen van de prikpil.
Reageren
Maar het bloeden wordt alleen maar erger nu wel met lichte stolsels en het rare is dat ik op buikpijn onderin me buik geen last meer heb van misselijkheid enz.John (moderator)
16 mei 2016 om 14:48Ik zou toch weer terug gaan en dan een verwijzing vragen voor de gynaecoloog.
Reageren