Zoeken Vraag het forum

Prikpil uitgewerkt nog steeds bloedingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

De prikpil is bij mij nu ondertussen al 2 maanden verlopen en nog steeds heb ik constant bloedingen.
    Op dit moment verlies ik echt puur bloed wat niet op een menstruatie lijkt zitten geen stolsels niks bij.
    Nu ben ik ook al 2 weken misselijk rugpijn pijn in me onderbuik en constant duizelig en heb soms het gevoel dat ik flauw ga vallen.
    Iemand enige idee wat dit is of dit bij de prikpil hoort of dat er iets anders is.
    Wordt er nu een beetje naar van.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen. Ik denk wel dat het klachten zijn waar je even mee naar de huisarts zou moeten gaan. Als de bloedingen zo lang aanhouden kun je bloedarmoede krijgen.

Reageren
    Anoniem

Was ik al geweest 2 maanden terug zei gooit alles op dat het komt door de hormonen van de prikpil.
    Maar het bloeden wordt alleen maar erger nu wel met lichte stolsels en het rare is dat ik op buikpijn onderin me buik geen last meer heb van misselijkheid enz.

Reageren
    John (moderator)

Ik zou toch weer terug gaan en dan een verwijzing vragen voor de gynaecoloog.

Reageren
Reageer op: Prikpil uitgewerkt nog steeds bloedingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.