- Anoniem27 januari 2016 om 11:31
Hallo Ik Ben een meisje van 19 Ik Ben deze maand opeens niet ongesteld Ik krijg Allen bruin plaats vam bloed . Ik had dat 2 of drie Dagen en Ik had toen ook buikpijn en een Beetje pijn aan mijn vagina ..maar vandaag heb niks en Ik heb ook niet Het gevoel dat Ik ongesteld wordt . Ik heb Geen buikpijn of rugpijn . Ik heb nog nooit seks gehad dus ik ben niet zwanger . Is dit een probleem
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 januari 2016 om 13:13Wanneer had je ongesteld moeten worden?
Reageren
Is je menstruatie normaal wel altijd precies op tijd?Anoniem27 januari 2016 om 16:09Ja 21 maar de maand is al bijna voorbij . Nee soms een dag later of 2 later. Maar ik heb nu een Beetje last van Mijn rug ,vagina en mij buik maakt wat raare geluiden komt het bloed nu op gaan of niet ? .. Maar op Internet staat dat je zwanger bent en Mijn vriedinnen zeiden dat ook maar ik heb nog nooit SEX gehad …
ReagerenAnoniem27 januari 2016 om 16:11Ik heb nu bruine slijm maar geen bruine afscheiding op mij. Onderbroek
ReagerenJohn (moderator)
27 januari 2016 om 17:16Als je nog nooit seks hebt gehad, kun je natuurlijk ook niet zwanger raken.
Reageren
Gewoon rustig afwachten. Je menstruatie kan best wel eens wat later zijn .Anoniem27 januari 2016 om 17:31Maar wat als het deze maand niet Komt … Moet Ik naar de dokter gaan of Komt die vast wel de volgende maand ..?
ReagerenAnoniem27 januari 2016 om 17:39Of wat als het niet Komt ?
ReagerenJohn (moderator)
27 januari 2016 om 18:02Als het niet komt , gewoon de volgende menstruatie afwachten
ReagerenAnoniem27 januari 2016 om 18:05En wat als die ook niet Komt ?
ReagerenJohn (moderator)
27 januari 2016 om 18:08Dan ga je even naar de huisarts
ReagerenAnoniem29 januari 2016 om 17:18Ik heb nu ene dag wel een beetje bruine afscheiding en dan weer niet maar ik douche elke ochtend maar hoe kan je het verkomen dat bruine slijm
ReagerenJohn (moderator)
29 januari 2016 om 21:56Dat kun je helaas niet voorkomen
ReagerenWebmeisje29 januari 2016 om 22:31Beste denk ik mee naar de dokter gaan. kan te maken hebben met oestrogeendominantie, dan is het oestrogeen te hoog ten opzichte van het progesteron. Had zelf steeds bruin bloed voor de menstruatie maar nu niet meer nu ik een middel gebruik om het progesteron te verhogen. Beste is er zelf wat over opzoeken op internet.
ReagerenAnoniem30 januari 2016 om 20:48Nee dat heb ik sowieso niet want ik heb vandaag geen bruine afscheiding .. Maar ik had wel kleine beetje bloed gehad vanochtend ? Maar veder niks meer nadat ik gelijk een maand verband trok
Reageren