Zoeken Vraag het forum

onverklaarbare pijn baarmoeder

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Graag zou ik willen weten of er meerdere mensen zijn die dezelfde problemen als mij ervaren..

In 2013 ben ik gestopt met het gebruik van de anticonceptiepil, dit omdat ik erge hoofdpijn kreeg door de hormonen.
    De gynaecoloog heeft toen een mirena spiraal gezet.
    Helaas kreeg ik hier erge pijn en ontstekingen door waardoor deze er weer uitgehaald moest worden.
    Helaas begonnen toen de problemen met onregelmatig bloedverlies en steken in mijn onderbuik.
    Na echo’s gemaakt te hebben zijn ze er achter gekomen dat er beginnende kankercellen in mijn baarmoeder zaten, deze zijn operatief verwijderd.
    Helaas werd het bloedverlies niet minder.
    In die tussentijd heb ik nog verschillende anticonceptiemiddelen geprobeerd, implanon, koperspiraal en verschillende pillen, helaas mocht niks baten.
    Uiteindelijk gestopt met alle anticonceptie. Ook een tijd hierna nog geen baat bij gehad.
    Medio 2014 kreeg ik mijn eerste pijnaanval waarbij ik op de spoedeisendehulp terecht kwam, via een infuus volgespoten met morfine om de pijn te verlichten, daarna was het weer dragelijk dus weer op naar huis. ondertussen al die tijd onder controle geweest bij de gynaecoloog. Niemand die iets kon vinden.
    Helaas zijn we 5 aanvallen verder, waarbij ik meerdere keren ben opgenomen. Nog steeds heeft niemand een idee wat er aan de hand is. Sinds 6 maanden onder behandeling in het MC in Rotterdam, waarbij ze me helemaal binnenste buiten keren, helaas nog zonder resultaat.
    Ik ben vandaag weer ontslagen uit het ziekenhuis na 3 dagen te hebben gelegen met erg veel pijn, ook weer platgespoten met morfine, maar we zijn nog geen stap verder.
    Ondertussen zijn we 3,4 jaar verder met nog steeds aanvallen die lijken op wëeen en ongeregelmatig bloedverlies, lees 6 weken aan 1 stuk bloedverlies dan een paar dagen niet, dan een paar weken weer wel.

Wie of wie herkent dit en zou mij kunnen helpen?

Reageer op: onverklaarbare pijn baarmoeder
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.