Zoeken Vraag het forum

licht rose afscheiding na menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste,
    Ik ben 16 en neem al een jaar de pil ben sins kort moeten
    Veranderen dus ik slik nu al 3 maand yasminell ik hade deze maand
    Gewoon zoals altijd mijn menstruatie en toen begon ik maandag aan mijn nieuwe strip 3 dagen later woensdag had ik ineens een lichtrose afscheiding
    Met veel slijmen en dat maakt me wel bang omdat het nu toch weeral 3 dagen aanhoud dus zouden julie mij kunnen helpen

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan door het wisselen van de pil komen, waarom moest je wisselen?

Reageren
    Anoniem

Omdat ik te veel bij kwam maqr ondertussen
    Os dat al wel 3 maand geleden en eerder heb ik
    Dit nog niet gehad

Reageren
    John (moderator)

Okay. Dan is het niet direct van het wisselen maar kan het een tussentijdse bloeding (spotting) zijn.
    Als de klachten aanhouden, kan het zijn dat de nieuwe pil toch net iets te licht is. Ga dan in ieder geval even naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Maar zou het dan mogenlijk kunnen zij dat ik nu zwanger ben hoewel ik de pil wel altijd corect heb ingenomen ? En voor de rest weinig of geen zwangerschapssintomen heb

Reageren
    John (moderator)

Dat is toch niet erg waarschijnlijk…….

Reageren
    Anoniem

Hoe bedoel je ?want ik ben nog maar net 16 dus ik kan echt nog geen kind kreigen en ben echt bang van wat dat lichtroos bloedverlies

Reageren
    John (moderator)

Ik bedoel dat het niet erg waarschijnlijk is dat je zwanger zou zijn. Er is geen enkele reden om daarvan uit te gaan. Vooropgesteld, dat je pil altijd netjes op tijd inneemt en er geen vergeet.

Reageren
    Anoniem

En wat kan ik dan nu het best doen ? Omdat ik er zo onzeker en gestrest ben

Reageren
    John (moderator)

Dat had ik al geschreven:
    [quote]Als de klachten aanhouden, kan het zijn dat de nieuwe pil toch net iets te licht is. Ga dan in ieder geval even naar de huisarts.[/quote]

Reageren
    Anoniem

Oke alvast bedankt !!!

Reageren
Reageer op: licht rose afscheiding na menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.