- Anoniem6 november 2015 om 19:06
Beste,
Ik ben 16 en neem al een jaar de pil ben sins kort moeten
Veranderen dus ik slik nu al 3 maand yasminell ik hade deze maand
Gewoon zoals altijd mijn menstruatie en toen begon ik maandag aan mijn nieuwe strip 3 dagen later woensdag had ik ineens een lichtrose afscheiding
Met veel slijmen en dat maakt me wel bang omdat het nu toch weeral 3 dagen aanhoud dus zouden julie mij kunnen helpen10 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 november 2015 om 19:45Het kan door het wisselen van de pil komen, waarom moest je wisselen?
ReagerenAnoniem6 november 2015 om 19:51Omdat ik te veel bij kwam maqr ondertussen
Reageren
Os dat al wel 3 maand geleden en eerder heb ik
Dit nog niet gehadJohn (moderator)
6 november 2015 om 20:03Okay. Dan is het niet direct van het wisselen maar kan het een tussentijdse bloeding (spotting) zijn.
Reageren
Als de klachten aanhouden, kan het zijn dat de nieuwe pil toch net iets te licht is. Ga dan in ieder geval even naar de huisarts.Anoniem6 november 2015 om 20:05Maar zou het dan mogenlijk kunnen zij dat ik nu zwanger ben hoewel ik de pil wel altijd corect heb ingenomen ? En voor de rest weinig of geen zwangerschapssintomen heb
ReagerenJohn (moderator)
6 november 2015 om 20:08Dat is toch niet erg waarschijnlijk…….
ReagerenAnoniem6 november 2015 om 20:11Hoe bedoel je ?want ik ben nog maar net 16 dus ik kan echt nog geen kind kreigen en ben echt bang van wat dat lichtroos bloedverlies
ReagerenJohn (moderator)
6 november 2015 om 20:14Ik bedoel dat het niet erg waarschijnlijk is dat je zwanger zou zijn. Er is geen enkele reden om daarvan uit te gaan. Vooropgesteld, dat je pil altijd netjes op tijd inneemt en er geen vergeet.
ReagerenAnoniem6 november 2015 om 20:18En wat kan ik dan nu het best doen ? Omdat ik er zo onzeker en gestrest ben
ReagerenJohn (moderator)
6 november 2015 om 20:22Dat had ik al geschreven:
Reageren
[quote]Als de klachten aanhouden, kan het zijn dat de nieuwe pil toch net iets te licht is. Ga dan in ieder geval even naar de huisarts.[/quote]Anoniem6 november 2015 om 20:24Oke alvast bedankt !!!
Reageren