- Anoniem17 september 2015 om 10:25
Ik heb sinds een paar weken last van veel bloedverlies waarvan vanmorgen het toppunt was. Daarbij heb ik heel veel buikkrampen gehad.
Ik slik sinds een aantal maanden de pil dus zou ik niet ongesteld moeten worden. Vanmorgen toen ik naar het toilet liep kwam bij het staan er onwijs veel bloed langs mijn benen lopen, toen ik mijn tampon eruit haalde kwam er nog een lading bloed en een gek (denk ik) stolsel. Het ziet er best vies uit maar ik weet niet zo goed wat het is. Normaal gesproken als ik wat stolsels verlies zijn ze niet zo groot en vreemd van vorm en kleur. Kan iemand mij vertellen wat dit is of kan zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 september 2015 om 11:11[quote]Ik slik sinds een aantal maanden de pil dus zou ik niet ongesteld moeten worden. [/quote] Dit gaat helaas niet helemaal op. Vooral tijdens de eerste maanden van het gebruik van de pil kunnen er onregelmatige bloedingen optreden.
Reageren
Het kan een deel van het baarmoederslijmvlies zijn dat loslaat bij een doorbraakbloeding. Omdat je er toch al een aantal weken last van hebt, zou ik je wel adviseren om naar de huisarts te gaan.