- Anoniem10 september 2015 om 20:18
Hallo,
De laatste 2 jaren beginnen mijn maandstonden steeds later en later.
Donderdagavond neem ik altijd mijn laatste pil in. vroeger, kreeg ik de week erop woensdag in de dag of ’s nachts mijn maandstonden.
Nu begint deze meer en meer op te schuiven… nu krijg ik mijn maandstonden pas donderdag avond of zelfs pas vrijdag avond terwijl ik vrijdag avond mijn pil terug moet starten. Het is al eens gebeurt dat ik zelfs pas zaterdag mijn regels kreeg en het was toen amper. Ik kan wel zeggen dat ik vrij correct ben met mijn pilgebruik. alleen kan het soms zijn dat er wel eens 2 uur tussen kan zitten, dus niet 100% stipt.
Ik ben hiermee al naar de dokter geweest en heeft mij een zwaardere pil voorgeschreven. Een tijdje kreeg ik mijn maandstonden terug ergens begin donderdag maar het heeft niet lang geduurd.
Zou ik mij laten checken dat er misschien iets mis is in mijn lichaam?
Dankuwel
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 september 2015 om 21:08Dat je de pil 2 uurtjes later neemt kan het probleem niet zijn.
Reageren
Hoe oud ben je?Anoniem11 september 2015 om 18:00ik ben 22 jaar, rond mijn 16de aan de pil begonnen ongeveer.
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2015 om 18:14Misschien goed om een keer naar de gynaecoloog te gaan om te zien wast er aan de hand kan zij dat je menstruaties telkens opschuiven.
ReagerenAnoniem11 september 2015 om 21:05