Zoeken Vraag het forum

Menstruatie al aantal jaren laat

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

De laatste 2 jaren beginnen mijn maandstonden steeds later en later.

Donderdagavond neem ik altijd mijn laatste pil in. vroeger, kreeg ik de week erop woensdag in de dag of ’s nachts mijn maandstonden.

Nu begint deze meer en meer op te schuiven… nu krijg ik mijn maandstonden pas donderdag avond of zelfs pas vrijdag avond terwijl ik vrijdag avond mijn pil terug moet starten. Het is al eens gebeurt dat ik zelfs pas zaterdag mijn regels kreeg en het was toen amper. Ik kan wel zeggen dat ik vrij correct ben met mijn pilgebruik. alleen kan het soms zijn dat er wel eens 2 uur tussen kan zitten, dus niet 100% stipt.

Ik ben hiermee al naar de dokter geweest en heeft mij een zwaardere pil voorgeschreven. Een tijdje kreeg ik mijn maandstonden terug ergens begin donderdag maar het heeft niet lang geduurd.

Zou ik mij laten checken dat er misschien iets mis is in mijn lichaam?

Dankuwel

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat je de pil 2 uurtjes later neemt kan het probleem niet zijn.
    Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

ik ben 22 jaar, rond mijn 16de aan de pil begonnen ongeveer.

Reageren
    John (moderator)

Misschien goed om een keer naar de gynaecoloog te gaan om te zien wast er aan de hand kan zij dat je menstruaties telkens opschuiven.

Reageren
    Anoniem

Zal ik best eens doen.

Bedankt voor de hulp & antwoorden.

Reageren
Reageer op: Menstruatie al aantal jaren laat
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.