Zoeken Vraag het forum

Vage klachten endometriose?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Ik ben 19 jaar en heb hevige pijn bij mijn menstruatie en dit is al sinds de eerste keer dat ik mn menstruatie kreeg. Het lijkt alsof het iedere jaar erger wordt. Ik kan zelfs geen pilletje meer door mijn keel krijgen of het ligt er al weer uit. Ook heb ik last van mijn bovenbenen en lage rugpijn. Daarnaast heb ik dan ook last van diarree en krijg ook geen honger (volgensmij omdat ik elke keer misselijk ben). Ik blijf altijd thuis op de 1ste dag van mijn menstruatie. Ik kan gewoon niks meer. Dit is heel erg vervelend en ik heb het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen door mn HA. Zoeken op internet heeft me geleid naar endometriose. Maar ik zou graag antwoord willen krijgen van iemand die dit zelf heeft. En wat voor onderzoeken voert een gynaceloog dan uit (als ze endometriose willen uitsluiten..)?

Groetjes,
    Moedeloos meisje.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je deze klachten al vanaf je eerste menstruatie hebt, is endometriose niet erg waarschijnlijk. PMS dan wel…
    Ga naar je huisarts en vraag een verwijzing naar de gynaecoloog.

Reageren
Reageer op: Vage klachten endometriose?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.