- Jenn27 maart 2018 om 23:49
hallo,
Sinds een aantal jaren loop ik al rond met verschillende klachten. Vanaf mn eerste menstruatie (vanaf mn 11e) was deze al onregelmatig(om de 2 weken) veel pijn, duizelig, misselijk, flauwvallen etc. Toen ik 15 was besloten om aan de pil te gaan. De klachten gingen deels weg. Op mijn 22e ben ik gestopt met de pil omdat ik me er niet goed bij voelde (humeurig, pijn aan de benen, emotioneel etc).
Mijn menstruatie was gelijk weer op regel. Het ging goed, voelde me prima, bijna nooit kwaaltjes tot een jaar geleden: onregelmatig bloedverlies, lage rugpijn gedurende de hele cyclus (met menstruatie het ergst), hevige menstruatiepijnen, gezwollen buik, overactieve darmen, diarree, bloed bij ontlasting (soms tijdens menstruatie, gaat gepaard met koorts, ziek gevoel, zweten, trillen, flauwte).
Zijn er meer mensen die deze klachten herkennen en zou dit op endometriose kunnen wijzen?
1 reactieReagerenMara3 april 2018 om 16:16hey! Als ik jou was zou ik maar snel naar de huisarts gaan. Bloed bij ontlasting en dat soort dingen zijn niet normaal. Veel sterkte
xx
Reageren