- Anoniem20 juli 2015 om 07:58
Hallo, ik ben vorige week zondag ongesteld geworden. Ik dacht dat het gewoon weer die tijd van de maand was. En t ging ook goed tot de 3e dag. Ineens was het weg. Gewoon weg. Ik dacht er eerst verder niks bij, maar toen ik vandaag ging plassen en afveegde, bleek ik toch nog steeds een beetje ongesteld te zijn.Ik heb ook hele erge jeuk aan mijn binnenste schaamlippen en clitoris. Wat zou dit kunnen zijn want ik raak eigenlijk best wel in paniek.
Meisje van 16
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juli 2015 om 12:18Je hoeft niet meteen in paniek te raken hoor. Een menstruatie kan best wel eens keer iets anders zijn dan je gewend bent.
Reageren
Wat de jeuk betreft:
Kijk of er ook iets te zien aan je vagina/schaamlippen. Rode vlekken of schilfering, meer smegma vorming tussen de schaamlippen. Dan zou je een schimmelinfectie kunnen hebben.Ander meisje van 1612 mei 2017 om 16:39het zelfde gebeurde ook bij mij. Ik werd ongesteld voor 5 dagen ongeveer en opeens stopte het . Ik heb ook jeuk maar daarvoor had ik een allergische reacties op trekpleister maandverband. Ik gebruik die niet meer maar ik dacht dus niks van de jeuk. Na een dag of twee starte mijn menstruatie weer.
ReagerenCatootje12 mei 2017 om 17:13Zou te maken kunnen hebben met een te laag progesteron, ofwel oestrogeendominantie. Had het zelf ook plus van tevoren bruin bloed. Je kan eens googlen op oestrogeendominantie en wat je er aan kan doen.
ReagerenGwenn1 november 2017 om 12:36Beste, ik ben normaal nooit echt overtijd; soms is een dag maar dat is echt het maximum. vorige maand was ik 5 dagen overtijd. en ik dacht al dat ik zwanger was want had best wat symptomen ervan. (btw ik heb al een dochter van 5) en kreeg na een negatieve zwangerschapstest ineens hevige krampen in mijn rug en onderbuik. 2 dagen lang en veel bloed. dus ze waren doorgekomen. maar die pijn was abnormaal. heb ik nooit gehad bij maandstonden. zeker niet in men onderrug. nu een maand later. de dag van de maandstonden is er smiddags (deze maandag 30/10) licht rozig op het wc papier. kdacht ja ze zijn er.
en dan ineens savonds is er een beetje rood maar slijmirig. en vanaf toen niks meer????
wat is er aan de hand?
ReagerenJohn (moderator)
1 november 2017 om 13:59Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Wacht het eens even af of je menstruatie niet toch nog doorbreekt
Reageren