- Anoniem3 februari 2015 om 16:23
Beste mensen
Deze vraag is al meerdere malen voorbij gekomen maar toch..
Ik neem sinds kort de pil (microgynon30). Eigenlijk ben ik nog maar net begonnen (dus tijdens mijn 1e menstruatie) en ik kreeg mijn menstruatie zoals normaal, maar vrijdag waren deze dus gedaan en sindsdien krijg ik steeds een bruine afscheiding, soms(!) jeukt dit.. Maar da’s vooral als ik er aan denk.. Iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Ps: misschien niet onbelangrijk maar ik heb zondag de pil van volgende week zondag gepakt ipv die van deze week.. Zou dit problemen kunnen veroorzaken?
Alvast bedankt1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 februari 2015 om 18:06Het verwisselen van de pil is verder geen probleem.
Reageren
De bruine afscheiding is nog wat oud bloed dat in je baarmoeder zit en er nu uit komt. Dat zou verder geen probleem moeten zijn. In de regel stopt dat ook weer na en paar dagen.



