- Anoniem18 augustus 2014 om 15:26
Hallo,
Ik heb 2 keer de pil doorgenomen vanwege kleine reizen en dus wou ik echt mijn maandstonden niet hebben. Ik was van plan om nu de pil niet door te nemen (ik doe dit normaal ook nooit). Maar het probleem is dat ik vroeg in het neme van mijn strip (in de eerste week) al doorbraakbloedingen begon te krijgen. Ik bleef de pil echter nemen tot de 7e dag van mijn cyclus. Toen besloot ik na het lezen van andere forums om mijn maandstonden gewoon te laten gebeuren. Maar ik verloor zeer weinig bloed in de eerste paar dagen van mijn maandstonden. Ze duren meestal 7 dagen. De eerste 4 dagen heb ik weinig verloren. Toen kreeg ik pas ”echt” mijn maandstonden zoals ze normaal in het begin moeten zijn. Het probleem is dat mijn maandstonden binnen 3 dagen gedaan moeten zijn, maar het is nu op zijn hevigst. Wat als ik na de laatste dag de pil weer begin te nemen. Zou het erg zijn als ik dan nog steeds mijn maandstonden (misschien even hevig) heb? Of moet ik dan langer wachten met de pil te nemen? Ik wil niet alles in de war schoppen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 augustus 2014 om 18:04Een stopweek duurt nooit langer dan 7 dagen. Anders is de pil daarna niet betrouwbaar. Dus gewoon op tijd met de nieuwe strip starten ook al zou de bloeding er nog zijn .
Reageren