- Anoniem17 juni 2014 om 13:42
Hallo ik ben een meisje van 11jaar en al 63 dagen niet ongesteld geworden ik heb de pil nog nooit geslikt weet iemand misschien iets waardoor je sneller ongesteld word want ik ben best wel ongerust ik ben het tot nu toe nog maar een keer geworden alsmaar ontzettend bedankt
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 juni 2014 om 14:04Gezien je leeftijd is dat dus helemaal niet zo vreemd. De eerste jaren kan de menstruatie inderdaad heel ongeregeld komen. Over 2 maanden hoef je je zeker niet ongerust te maken. Je kunt er zelf overigens ook niet veel aan doen.
ReagerenAnoniem18 juni 2014 om 05:34Oke dankjewel
ReagerenAnoniem14 juli 2014 om 11:45hey ik ben een Miesje van 13 bijna 14 en ik maak me druk.
Reageren
ik was lang bang dat ik zwanger zou kunnen zijn terwijl het eigenlijk niet kon ik heb op deze site veel vragen gesteld en ik kon niet zwanger zijn maar mijn menstruatie blijft uit elke keer wat is dit ? ik word daar steeds ook ongerust van. help. maar ik had ook nog een Andre vraag kan het zijn dat ik ik weet niet precies meer hoe het heet maar ik denk steeds dat ik zwanger ben er word altijd gezegd dat het niet kan maar toch op een of andere manier gelooft mijn lichaam het niet en ben ik nog steeds bang.John (moderator)
14 juli 2014 om 13:11Gezien je leeftijd is het niet zo vreemd dat je menstruatie zeer ongeregeld komt. Dat kan nog wel even duren voordat daar verandering in komt.
Waar denk je dan zwanger van te zijn geraakt?
Reageren
Je bent bijna 14 jaar. Ik neem aan dat je weet hoe je zwanger raakt?Anoniem14 juli 2014 om 16:25Ja ik weet hoe je zwanger raakt maar toch maak ik me er steeds zorgen over terwijl ik weet dat het niet kan het is echt niet fein
ReagerenJohn (moderator)
14 juli 2014 om 17:06Hoe kun je je nu inbeelden dat je zwanger zou kunnen zijn als je weet dat het niet kan? jeetje……..
Reageren