- Anoniem30 mei 2014 om 10:38
Hallo.
Ik heb een vraagje. Vorige maand ben ik bijna niet ongesteld geworden, omdat ik last had van examen stress. Ik slik zelf de pil en na die week waarin ik het zo weinig was, ben ik de pil vergeten op dag 5 en heb de dag erna onveilige seks gehad met mijn vriend, maar hij is niet klaargekomem in me.Ik heb geen M.A.P. geslikt en wilde afwachten. Ik ben nu 3 á 4 dagen te vroeg ongesteld geworden.
Zou dit betekenen dat ik zwanger kan zijn, of ben ik gewoon te vroeg ongesteld geworden omdat ik het vorige maand bijna niet was?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 mei 2014 om 14:28Dat is niet bepaald een teken van zwangerschap. Het kan inderdaad zijn dat je eerder een onttrekkingsbloeding hebt. Je hebt natuurlijk wel wat risico gelopen door onbeschermde seks te hebben nadat je de pil in de eerste week van de strip was vergeten. Als je zeker bent dat er geen zaadlozing is geweest, is dat niet zo’n probleem. Je kunt natuurlijk voor je eigen gemoedsrust een zwangerschapstest doen.
ReagerenAnoniem30 mei 2014 om 21:08Oke dank je wel. De ongesteldheid is nu doorgezet en is echt met de buikkrampen die ik altijd heb en het bloeden zelf is ook de hoeveelheid als dat ik normaal heb bij ongesteldheid, dus ik ben dan niet zwanger lijkt mij.
ReagerenJohn (moderator)
30 mei 2014 om 21:42Nee, dan is een zwangerschap zeer onwaarschijnlijk.
Reageren