Zoeken Vraag het forum

Ik word niet ongesteld..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben een meisje van 13 (bijna 14) en ik ben nog niet ongesteld. Opzich is dat niet zo erg. Mijn moeder vroeg laatst of ik al ongesteld was, ik zei nee. Ze vond het raar want zij was het op haar 12e. Ook heb ik al 2.5jr witte vloed en begonnen mijn borsten met groeien op mijn 10e..

Wat moet ik doen? Mijn moeder is best bezorgd.

Mvg.

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is op zich niet zo vreemd dat je nog niet ongesteld bent. Ik zou gewoon nog even afwachten. Het zal eerstdaags toch gaan gebeuren. Uiteraard kun je naar de huisarts gaan als jullie je daar toch zorgen over blijven maken.

Reageren
    Anoniem

Beste Tandor,

Dat vermeldde ik ook. Maar kan het zijn dat je een tijdelijke ‘stop’ in je puberteit hebt? Dat idee heb ik zelf als dat kan

Mvg.

Reageren
    John (moderator)

Een tijdelijke stop is niet erg waarschijnlijk. Waarom denk je zelf dat dat zo zou kunnen zijn?

Reageren
    Anoniem

Omdat bijvoorbeeld mijn borsten een jaar op de zelfde grootte bleven. Sinds november zijn ze gelukkig weer aan het groeien. Ook kwa lengte groeide ik niet zo heel veel (1.61-1.65)..

Reageren
    John (moderator)

Ik zou me daar maar eens geen zorgen over maken. Je bent 13 jaar en hebt nog heel wat jaartjes die je nog kunt groeien. Dat geldt dus ook voor je borsten.

Reageren
    Anoniem

Ik heb het zelfde ik ben ook13 bijna 14 en iedereen uit me klas is het al moet ik me zorgen maken me moeder was het ong. toen ze 13 was ..

Mvg,

Reageren
    John (moderator)

Je hoeft je daar nog geen zorgen over te maken. De een is iets eerder dan de ander.

Reageren
    Anoniem

Een voorbeeld: mijn linkerborst is nog geen AA en mijn rechtse is een volle A

Is dat normaal?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan voor komen. Als je je daar ongerust over maakt ga dan naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Je bent nog erg jong en je borsten groeien nog steeds,wees daarom niet bezorgt,het komt wel goed,echt waar.Dat je nog steeds niet ongesteld bent zegt ook niets.Ikzelf was zestien jaar en dat is vroeg genoeg,wees blij.Daarbij moet je je niet meten met andere meisjes/meiden.Iedereen is anders en ongesteld kun je nog lang genoeg zijn.Maak je niet ongerust,geniet zolang je nog nergens last van hebt en verder wens ik je succes.

Reageren
Reageer op: Ik word niet ongesteld..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.